Klantenservice

Heeft u vragen of wilt u gewoon graag contact met ons opnemen. Geen probleem! We helpen u graag.

  • Bedrijf en contact gegevens
    AutoshopDeTijger

    Tel: 013-5357100
    Email: info@autoshopdetijger.nl

    Bedrijfsgegevens

    Kamer van koophandel: 50052411
    BTW nummer: NL822709326B01

    Rabobank NL76RABO0125892756

    Postadres / afhaaladres:

    Autoshopdetijger.nl
    Gasthuisring 49
    5041 DR Tilburg

  • Openingstijden
    • Maandag
     GESLOTEN
    • Dinsdag
     09:30 / 18.00
    • Woensdag
     09:30 / 18:00
    • Donderdag
     09:30 / 18:00
    • Vrijdag
     09:30 / 18:00
    • Zaterdag
     09:30 / 17:00

     Let op: GEEN koopavond !

  • Verzending & bezorging

    Nadat u een bestelling heeft geplaatst krijgen wij deze binnen in ons ordersysteem.

    Het systeem geeft ons alle benodigde informatie omtrent de betaalgegevens, wensen van de klant en de bestelde producten. Elke bestelling heeft zijn eigen ordernummer. Direct na het plaatsen van uw bestelling krijgt u een e-mail met alle ordergegevens.

    Na controle van de order en de vertrekte gegevens wordt de order intern verwerkt. Wanneer de producten vanuit het magazijn leverbaar zijn worden deze direct verpakt en klaargezet voor transport.

    Wanneer de producten besteld moeten worden, wordt dit ook dezelfde dag verwerkt zodat het daarna alsnog spoedig bij u kan worden afgeleverd. Onze prioriteit is altijd het goed inpakken van uw bestelling en snelle levering van het pakket. Zoals u kunt begrijpen streven wij naar snelheid maar de echte levertijd is altijd afhankelijk van transporteurs en voorraden bij ons en onze leveranciers.

    Leveringen binnen Nederland worden gemiddeld binnen 1 tot 2 werkdagen geleverd. Wij verzenden onze pakketten met PostNL. Op zaterdag wordt er door PostNL geen pakketten opgehaald. De verzending geschiedt dan pas op maandag.

    Na het aanmaken van een verzendetiket en vooraanmelding bij PostNL wordt het pakket opgehaald door de transporteur.  Wanneer we een pakket versturen ontvangt u een Track en Trace code. U kunt op mijnpakket.postnl.nl/Claim checken waar uw bestelling zich bevindt. Als wij per envelop versturen ontvangt u geen track en trace code. De transporteur gaat vervolgens verder met hun proces om het zo spoedig mogelijk af te kunnen leveren.

     

    Het kan gebeuren dat U niet thuis bent op het moment dat de postbode het pakket bij U aanbiedt. Wanneer U niet thuis bent, zal PostNL het pakket nogmaals aanbieden.
    Wanneer het pakket voor de tweede maal niet kan worden afgeleverd, krijgt U een kennisgeving van PostNL, waarop vermeld staat waar U het pakket af kunt halen (dichtstbijzijnde postkantoor of, indien U deze mogelijkheid hebt aangevinkt, uw buren).
    Op deze manier hoeft U niet speciaal voor uw zending thuis te blijven en kunt U het toch snel in ontvangst nemen!

     

    Bij al onze producten wordt de actuele voorraadstatus en te verwachten levertijd vermeld.
    Als het product bij ons op voorraad is, en wij dezelfde dag een betalingsbevestiging hebben gehad wordt uw bestelling dezelfde werkdag nog verstuurd. De bestelling wordt dan in de regel de volgende werkdag bij het door u opgegeven adres aangeboden.

    Elke dag wordt onze voorraadstatus gecontroleerd. Toch kan het voorkomen dat een product niet op voorraad is, terwijl de voorraadstatus vermeldt dat dit wel het geval is. 
    Mocht er onverhoopt in (een deel van) uw levering vertraging ontstaan wordt u hier uiteraard zo snel mogelijk over geïnformeerd. 
    Let er op dat wanneer u bij uw bestelling heeft gekozen voor de betaaloptie "vooruit betalen per bank" de bestelling verzonden wordt zodra uw betaling bij ons binnen is.
    In de regel betekent dit dat de levertijd 1 tot 2 werkdagen langer wordt.

     

    Verzendkosten:

    Nederland:

    Bestellingen met afleveradres in Nederland met een waarde onder € 100,- worden  belast met € 5,95 verzendkosten.
    Bestellingen met afleveradres in Nederland met een waarde boven € 100,- worden NIET belast met verzendkosten.
    De toeslag bij een paypal-betaling is 3,5 %, ongeacht de hoogte van de bestelling.

     

    België / Duitsland:

    Bestellingen naar België of  Duitsland met een waarde onder € 300,- worden  belast met € 9,95 verzendkosten.
    Bestellingen naar België of  Duitsland met een waarde boven € 300,- worden NIET belast met verzendkosten.
    De toeslag bij een paypal-betaling is 3,5 %, ongeacht de hoogte van de bestelling .

  • Retourneren & service

    Retourneren

    Het kan voor komen dat u het bestelde product(en) na ontvangst naar ons wilt retourneren. Als u hiertoe besluit, verzoeken wij u zo snel mogelijk een mail voor retourzending in te dienen.

     Het bestelde product(en) dient binnen 14 kalenderdagen na aflevering van uw product(en) geretourneerd te zijn bij Autoshop De Tijger BV. Autoshop De Tijger BV zal vervolgens de volledige aankoopwaarde binnen 10 werkdagen crediteren indien het product voldoet aan de retourvoorwaarden. 


    Producten mogen uit de verpakking worden gehaald, maar dienen -indien redelijkerwijs mogelijk- ongebruikt, als nieuw, in een onbeschadigde verpakking (gelijk aan de originele verpakking) en compleet met alle toebehoren te worden geretourneerd. Indien dit niet het geval is heeft Autoshop De Tijger BV het recht om het product tegen een deel van de aankoopwaarde te vergoeden. 

    Indien u een gehele bestelling terugstuurt binnen 14 kalenderdagen na aflevering van uw product(en), heeft u tevens recht op teruggave van de reeds aan u in rekening gebrachte verzendkosten van de bestelling. 

    Bij uw aanvraag dient u duidelijk aan te geven om wat voor product of bestelling het gaat. Uw aanvraag wordt beoordeeld door een medewerker. Na acceptatie krijgt u instructies hoe u het product kunt aanleveren. 

    • Kopie van uw aankoopfactuur

    • Verpak uw pakket veilig en discreet.

    • Duidelijke omschrijving van retour (duidelijke uitleg, zorgt voor nauwkeurige afhandeling)

    • Vermeldt uw persoonlijke gegevens (rekeningnummer, naam, adres, email en telefoonnummer).

    • Belgische klanten dien hun IBAN en BIC te vermelden.

    • Verstuur uw apparaat naar het volgende adres;

     

    Autoshop de Tijger

    afd. Reparatie

    Gasthuisring 49

    5041DR TILBURG

     
     
    U kunt uw Email sturen naar info@autoshopdetijger.nl

    .

  • Betalen

    Betalen gaat snel, eenvoudig én veilig en u heeft de keuze uit diverse betaalmethoden. Vanuit de winkelwagen komt u op de betaalpagina van waaruit u kunt kiezen uit de diverse betaalmethoden. Na het ingeven van uw adresgegevens worden de beschikbare betaalmethoden getoond. Soms worden niet alle mogelijkheden getoond, afhankelijk van bijvoorbeeld een totaalbedrag of buitenlands adres. Via onze betaalprovider Pay.nl betaal je aan Autoshopdetijger.

  • Annuleren

    Als u uw order wilt annuleren kunt u via de mail info@autoshopdetijger of telefonisch op de hoogte stellen. Is uw order al verzonden kunt u het retourneren via het retour proces.

  • Afhalen

    Producten die op onze website staan en voorradig zijn kunnen tijdens openingstijden worden afgehaald in onze winkel. 
    In onze winkel kunt u naast contant, ook met pin of creditcard  betalen (let op: bij betalingen met creditcard vragen wij u een geldig legitimatiebewijs te tonen).

Zijn jouw vragen niet beantwoord?

Stel dan jouw vraag via ons contactformulier

Contact


Autoshopdetijger
Gasthuisring 49
5041DR Tilburg


Openingstijden winkel

Maandag
Gesloten
Dinsdag
09:30 - 18:00
Woensdag
09:30 - 18:00
Donderdag
09:30 - 18:00
Vrijdag
09:30 - 18:00
Zaterdag
09:30 - 17:00